Ars Regendi Simulation Forum

Full Version: New competition / Neuer Wettbewerb
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mir bitte 2-3 plätze freihalten Smile

Titian Wrote:
mir bitte 2-3 plätze freihalten Smile

geht klar... damit sind wir schon fast 10 staaten (werde mir voraussichtlich 4 stück zulegen) Smile

lohnt sich also wahrscheinlich...

Heyho Klepto, würde auch gerne einen Platz reservieren wenns geht.
Staat kommt spätestens Freitag.

Humo Wrote:
Heyho Klepto, würde auch gerne einen Platz reservieren wenns geht.
Staat kommt spätestens Freitag.

klar

Helsworth Wrote:

penguin16 Wrote:
The screenshot is way to complicated for me. Can i just find a new way?

Helsworth Wrote:

penguin16 Wrote:
I have decided to give this competition a shot. Here's my state:

Oeconomia

Only problem, I dont know how to do a screenshotSad

Press the print screen button, then go start/accessories/paint/ select the edit button then paste, then save, then upload it to a site like http://tinypic.com/ for instance and paste the link in your post.

If you're still having trouble, you tell me when you want to post the screens and I'll do it for you. Wink

OK, Thanks!Smile

ich werd mich auch beteiligen, Staat kommt aller Wahrscheinlichkeit morgen, also mir auch einen Platz freihalten.

-----
EDIT
War doch schneller. Hier sind meine Teilnehmer:
BillGrow1
BillGrow2

Mal ne Dumme Frage, wieso starten diese neuen Staaten in Quartal 16?
bist du wirklich so neu? die ersten 4 jahre regierungszeit werden durch die zitate simuliert...
ich hab mich einfach noch nie darauf geachtet, in welchem Quartal meine Staaten starten - war nie von Belang für mich.

Rising Phoenix

Ravioli will win! Tongue

Rising Phoenix Wrote:
Ravioli will win! Tongue

Excuse me, but only classic states are allowed to participate. Plus your state was created before this competition was announced. Malone announced the rules of competition in the first post. Both you and Korpse should create new states to participate in the competition.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Reference URL's