Ars Regendi Simulation Forum

Full Version: Football World Cup
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

FOOTBALL WORLD CUP HANOVER

Esser14 Wrote:
How about we make our own football World Cup? But instead of randomizing the results of our imaginary football games we could randomize the teams and simply take the result of the real World Cup for our very own Hannover World Cup. I think it would be funny to cheer for a random nation, just because its succes is equivalent to Gallehus succes. In addition I think Russia should still be our host nation.

In consultation with Esser I open this separately thread for the Football World Cup in Hanover. I will only be responsible for the organization, so feel free to make role play.

Nations who want to take part of the World Cup can sign in in this thread. The first 32 Players who sign in will be the members of the World Cup. You have time until Thursday, June 21, 7 pm (cet) to sign in. After that I will draw lots which real nation will be your equivalent. Have fun!

In Abstimmung mit Esser eröffne ich dieses seperaten Thread zur Fußball WM in Hannover. Ich werde nur die Organisation übernehmen, also fühlt euch frei Role Play zu machen.

Nationen die teilnehmen wollen können sich in diesem Thread anmelden. Die ersten 32 Spieler, die sich anmelden sind dabei (wer zuerst kommt mahlt zuerst). Bis Donnerstag, 21. Juni, 19 Uhr deutscher Zeit habt ihr dazu Zeit. Danach lose ich den Nationen ihr reales Äquivalent zu.

Members/Teilnehmer:
-Esser (Gallehus)
-Charlie (Talamh)
-Alexei Miller (Russia [host])
-Aslan (Askir, Persani)
-Lee Lee (Germanic States)
-Blue Wizard (Esgaroth)
-liecharl (Bristianien)
-MrProper (Ichnusa; Kamerun)
-Jorak (Corellia)
-Hundmiau (Äthiopien)
-LordPanne (Zula)
-mecroga (von Vithuland)
-Bitzoseq (Lakma)
-Anton Fugger (Americae)

1st Round

Russia 4:3 Kamerun
Corellia 2:1 Talamh
Americae 3:4 (P) Vithuland
Zula 3:2 (P) Ichnusa
Askir 2:0 Persani
Lakma 3:2 Bristanien
Gallehus 1:0 Germanic States
Esgaroth 3:4 (P) Äthiopien

Quarterfinals

Corellia 0:2 Russia
Askir 1:2 Lakma
Gallehus 0:2 Äthiopien
Vithuland 3:4 (P) Zula

Semifinal

Russia 1:0 Lakma
Zula 2:1 (OT) Äthiopien

3rd Place

Lakma 2:0 Äthiopien

Final

Russia 4:2 Zula

Mememememe... If Russia allows German players in^^
Charlie:

The Republic of Esgaroth wants to participate in the Hannover World Cup.

Cheers,

-Jay
Das wird toll Applaus

liecharl

The Federation of Bristania send the national team. Proud and for glory.
Ich würde ebenfalls mit meinen beiden Staaten teilnehmen.
Ich schlage vor, dass jeder erstmal einen Staat anmeldet. Sollten bis Donnerstag keine 32 Teilnehmer zusammen kommen (wovon ich ausgehe), können mehrere Staaten pro Spieler teilnehmen.
The Russian Federation has spent billions to host a lavish World Cup, all players and visitors will marvel at our glorious motherland!
Das Königreich Corellia wird ebenfalls ein Team zur WM schicken.
Die freie Republik Äthiopien wird ebenfalls an der WM teilnehmen.
Pages: 1 2 3 4
Reference URL's