Post Reply  Post Thread 
Pages (40): « First < Previous 33 34 35 36 [37] 38 39 40 Next > Last »

Chirper

Author Message
Aslan1990
Anti Cheater Fraktion
**

Words count: 101,902
Group: Premium
Status: Offline
Experience: 100
Glory Points: 150
Medals: 2

Crash
Sammeln
RE: Chirper

Likedeeler - Official Account
@Piratesforlife

Die Regionalmacht EU versucht durch Vetternwirtschaft und Gegeneinander ausspielen, mit der fraglichen Quadrilateralen Allianz, das Monopol auf den Weltfrieden zu ergaunern! Weltfrieden geht NUR mit dem Sicherheitsrat der Weltherrscherin Arielle Swan!

...Ich hab Flausen im Kopf und Hummeln im Arsch
Ich hab immer was vor, bin immer verplant
Doch wird's mal still um mich dann komm'n die Geister hoch
Und ich hinterfrag mich jedesmal....
14.05.2019 16:05
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Alexei B.Miller
Co President of the Ros'Gaz Union State
*

Words count: 515,575
Group: Basic
Experience: 5822
Glory Points: 525
Medals: 23

@EUGov

"regionalmacht" we would hardly describe ourselves as a "regionalmacht" the EU as a sovereign entity and also heading the largest military and economic structure on the planet retains the right to recognize and unrecognize political entities as it so chooses. As the UN has not only failed to be effective but in certain instances blindly abusive the EU retains the right again as a sovereign power to develop and form a power base alternate to the now defunct and motionless UN. The QU could welcome Albenmark into the organization which is now the only real center of functioning global order. No nation or alliance is excluded from the QU.

"Hitler wanted to destroy Russia, everyone needs to remember how that ended"

Vladimir Putin

14.05.2019 16:21
Aslan1990
Anti Cheater Fraktion
**

Crash
Sammeln

@Piratesforlife

@EUgov, you are fake News! Ihr versucht mit allen Mitteln Ruthenien, Römer und Likedeeler außen vor zu lassen und ignoriert jegliche Versuche etwas Vernünftiges aufzubauen! Stattdessen wollt ihr euren Pseudo Frieden mit der QU wahren um die Welt unter EU Herrschaft zu stellen!

Die QU ist ein Instrument um die Welt in eine Abhängigkeit zu führen! Dies widerspricht dem Ideal der Freiheit der Likedeeler!

#Alleoderkeiner #Sicherheitsratforthewin #ArielleSwanforPresident

14.05.2019 20:24
Alexei B.Miller
*

@EUGov

Fortunately for all QU participants such a concept or ideal is impossible. We have actually extended membership in the QU to Ruthenia and Likedeeler. It is your choice not to join or to join if you chose; the EU by design is unable to "rule" any union of states outside the actual EU itself. Even the Romer Pakt is encouraged to join as it will help us form a more perfect union. Only by joining into this semi-confederal model can we truly drive peace and protect the prosperity of all nations.

The QU will regardless of your opinion continue its regular business in a manner that we determine by consensus is best for all nations. We once again formally invite Likedeeler, Ruthenia, and the Romer Pakt to join Qina, Neutral Bloc, Versailles Pact, and the Essen Union in the QU so that we as mankind can advance together. The QU Executive Council should soon begin considering whether we will recognize the World Leader as the Titular Head of the QU so long as the elected World Leader is sworn in pledging to uphold the international and morale obligations of the QU.

Vladimir Putin

14.05.2019 20:37
Aslan1990
Anti Cheater Fraktion
**

Crash
Sammeln
Regionalmacht EU will hoch hinaus...

@Piratesforlife

@EUgov, wenn eure Pläne so nobel sind, WIESO sperrt ihr euch seit Anbeginn der Diskussion um einen Sicherheitsrat gegen die Gründung eines Sicherheitsrates?! Auch der Sicherheitsrat lässt niemand aus, bietet Platz für alle Nationen dieser Welt!
Ihr sabotiert, boykottiert und intrigiert, um die regionale Politik der EU weltweit ausdehnen zu können. Ohne QU wohl doch nur eine Regionalmacht...

This post was last modified: 14.05.2019 21:09 by Aslan1990.

14.05.2019 20:51
TheAnonymous
Anonymous
*

Words count: 8,892
Experience: 1
Glory Points: 0
Medals: 0

Lorem ipsum dolor sit amet

Anonymous
__________Anonymous

Lirum, larum, Löffelstiel,
wer das nicht kann,
der kann nicht viel,
lirum, larum, leck,
und du bist weg.

We are Anonymous.
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us.

Dies ist ein öffentlicher Account! This is an public account!
Password for this Account: Anonymous

14.05.2019 21:25
Aslan1990
Anti Cheater Fraktion
**

Crash
Sammeln
T.E.D ist so FLAUSCHIG! :-P :-P :-P

T.E.D - Technische Elite Division
@LikedeelerTED

Wir haben es geschafft! Wir haben ein Virus entwickelt, welches die Roboterkrieger dieser Welt binnen Sekunden infizieren und eliminieren kann!

Testmodell Nr. 2323 aus der von der EU abgekauften Roboter Reihe

T.E.D - wir habens drauf!
T.E.D - wir haben Eier!
T.E.D - wir sind die Geilsten!

14.05.2019 21:27
Alexei B.Miller
*

@EUGov

We will no longer address the institutions of the past, the EU as a world power along with other world powers have determined to create a more perfect world by pooling our strength and influence to implement a morale code for our nations and a basis of interaction that only leads to prosperity. Therefore if Likedeeler wishes to be the only alliance in the outs this is fine; Ruthenia has signed out to be an associated member of the QU and we will begin talks with the Romer Pakt on its potential ascension to the QU. Likedeeler will always be welcomed to join when its ready. The QU's first order of business will be the synchronizing of the international space legal regime.

Vladimir Putin

15.05.2019 15:02
adder
Westwelt-Patriotin
**

Words count: 490,855
Experience: 862
Glory Points: 110

Japan

size=large]Kaiserreich Groß-Japan - Offizieller Account
@EmpireOfJapan
[/size]

#Japan im Taumel des #Urban War Turniers in Albenmark:
#Regierung beschließt Bewaffnung der Bevölkerung (Danke, @Ling Xiang, für dieses!)
#Sonderwirtschaftszone Okinawa: antikommunistische Proteste enden in Gefechten gegen die VPVKVJ-"Polizei" in Okinawa (einziges kommunistisch wirtschaftendes Gebiet in Japan)

#Japan in the wake of the #Urban War Tournament in Albenmark
#Government is pushing through the Armament of the population (Thank you, @Ling Xiang!)
#Special economic area Okinawa (only area in Japan with communist economy): anti-communist protest result in heavy fighting with the "police" of the People's Party of the People's Communists in the People's Republic of Japan in Okinawa...

Falls bei einem Quote kein Name steht, geht davon aus, dass der letzte Name immer noch gilt und es derselbe Post war!
Ich halte mich an meine Zitatregeln: beim ersten Zitat aus einem Post wird ein [" Quote= ]" gesetzt. Danach bis ein neuer Poster oder ein neuer Post kommt, nur ein "[ Quote "]. Falls ich zwischen Postern hin-und-herspringe, nenne ich den Poster auch häufiger.

Si vis pacem para bellum

"Alles, was der Mensch ist und was ihn über das Tier hinaushebt, dankt er der Vernunft. Warum sollte er gerade in der Politik auf den Gebrauch der Vernunft verzichten und sich dunkeln und unklaren Gefühlen und Impulsen anvertrauen?" (Ludwig von Mises)
16.05.2019 00:48
Alexei B.Miller
*

@QazMinEkon

Ruslan Dalenov - Minister of Economy

Qazaq economy to eclipse 200 trillion before any other nation reaches 100 trillion

Qazaq Economy Minister quipped that the Qazaq economy would easily reach 200 trillion tenge before any other nations were able to reach 100 trillion. Qazaq GDP leaped by a whopping 20 trillion in less than 2 years on the heels of a massive state stimulus to revamp the arms industry as well new programs designed to fully implement the egalitarian transhuman reform under debate by the EU Parliament. Passing such a reform is likely to contribute at least an additional 1% to 1.5% of additional annual GDP growth to the Essen Union Economic Area. Private and State backers are fully prepared to ramp up efforts to help the nation meet such a prestigious and unrivaled economic record. Qazaq GDP currently occupies over 24% of total world output; we aim to control 30% or more.

Vladimir Putin

This post was last modified: 16.05.2019 20:20 by Alexei B.Miller.

16.05.2019 20:12
Post Reply  Post Thread 

View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe to this Thread | Add Thread to Favorites
Rate This Thread:

Forum Jump: