Post Reply  Post Thread 

Kontinentaler Schutzrat / Continental Protection Council

Author Message
Aslan1990
Anti Cheater Fraktion
**

Words count: 101,902
Group: Premium
Status: Online
Experience: 102
Glory Points: 150
Medals: 3

Youtopia
Kontinentaler Schutzrat / Continental Protection Council

DeutschKontinentaler Schutzrat
EnglishContinental Protection Council

Die Welt ruht sicher in unserer Hand!
The world is safe in our hands!

Nick ,,Old Nick'' Scratch - First World Leader

Deutsch Werte Freunde dieser Welt! Ich, Nick Scratch, darf Euch auf das herzlichste als euer Weltherrscher und Gastgeber begrüßen! Hier an den Toren der Villa Astarte am Rande der bezaubernden und atemberaubenden Berge Youtopias! Dieses geschichtsträchtige Gebäude strotzt voller Legenden, Energie und Kraft. Die Göttin Astarte lies es vor rund 350 Jahren erbauen und befindet sich seit da an im Tempelbesitz. Mit freundlicher Genehmigung dem Weltfrieden dienen zu wollen erlaubt uns die Göttin diese legendären Mauern als Tagungsort für den Kontinentalen Schutzrat zu nutzen! Tretet ein und erfahrt mehr...
English Dear friends of this world! I, Nick Scratch, can welcome you most warmly as your world ruler and host! Here at the gates of Villa Astarte on the edge of the enchanting and breathtaking mountains of Youtopia! This historic building is full of legends, energy and power. The goddess Astarte had it built some 350 years ago and has been in the temple since then. With the friendly permission to serve the world peace, the Goddess allows us to use these legendary walls as a venue for the Continental Protection Council! Come in and learn more ...

Villa Astarte - Greenville - Youtopia

Deutsch Ich möchte mich zu aller erst für das Vertrauen dieser Welt bedanken, die mich mit größter Mehrheit zu ihrem Herrscher ernannt hat! Es waren wohl meine Reformbestrebungen, die mich weltweit berühmt gemacht haben. Es wird mein unbrechbarer Wille sein, der mich weltweit berüchtigt machen wird!
Ich bin ein Freund der Lockerheit und des Spaßes. Jedoch verstehe ich bei zwei Themen keinerlei Spaß:
1. Zerstörung der Schöpfung und derer Geschöpfe durch Krieg, Terrorismus und Mord
2. Zerstörung der Schöpfung durch Umweltterrorismus

Dieser Kontinentale Sicherheitsrat hat die Aufgabe diese beiden Punkte im Namen des Weltherrschers zu bearbeiten, eleminieren und dieser Welt und seinen Menschen Frieden zu bringen!

Die Prophezeihung der Youtopen hat sich erfüllt - die Schlange hat sich erhoben und den Kaktus gefällt auf dem sie einst gestorben war. Die Auswirkungen - das Ende der Welt - haben schon begonnen. Krieg und Machtgier haben diese Welt bereits erschüttert. Es ist Zeit sich dem entgegen zu stellen! Doch dies kann keine Nation dieser Welt alleine bewältigen. Zu stark sind diejenigen, die versuchen diese Welt in das Dunkel zu stürzen.

Daher möchte ich das System Kontinentaler Sicherheitsrat eröffnen. Ein jeder Kontinent - Amerika (Nord + Süd), Afrika, Europa, Asien (Fernost + Nahost) und Ozeanien - erhält einen Staat als Schutzpatron. Diese Schutzmacht regelt die Belange des Kontinentes!

Es kontrolliert die Umwelt und setzt die Beschlüsse dieses Rates um.
Es schützt den Kontinent von Angriffen von außen.
Es regelt Streitigkeiten innerhalb des Kontinentes mittels harter oder sanfter Diplomatie.

Ein JEDES vorgehen ist mit dem Weltherrscher und dem gesamten Rat abzusprechen! Im Ausnahmefall einer dringenden Verteidigung, kann diese auch ohne Absprache erfolgen.

Beschlüsse dieser Versammlung werden demokratisch entschieden und einheitlich durchgesetzt!

Das Land, aus welchem der Weltherrscher stammt, darf KEINE Schutzmacht sein. Sollte der Fall eintreten, dass eine Schutzmacht Weltherrscher wird, so hat für den betreffenden Kontinent eine Neubestimmung durch den Weltherrscher zu erfolgen!

Der Weltherrscher ist stets Vorsitz dieses Rates!

Somit möchte ich nun die Spannung lüften und die hohen Herren der kontinentalen Schutzmächte berufen:

Für Europa ernenne ich Palau zur kontinentalen Schutzmacht!
Palau, schütze Europa vor Aggressionen von außen, vor inneren Unfrieden und Streitigkeiten.

Für Asien ernenne ich Urnam zur kontinentalen Schutzmacht!
Urnam, schütze Asien vor Aggressionen von außen, vor inneren Unfrieden und Streitigkeiten.

Für Amerika ernenne ich Aurland zur kontinentalen Schutzmacht!
Aurland, schütze Amerika vor Aggressionen von außen, vor inneren Unfrieden und Streitigkeiten.

Für Afrika ernenne ich Florida zur kontinentalen Schutzmacht!
Florida, schütze Afrika vor Aggressionen von außen, vor inneren Unfrieden und Streitigkeiten.

Für Ozeanien ernenne ich Nippon zur kontinentalen Schutzmacht!

Nippon, schütze Ozeanien vor Aggressionen von außen, vor inneren Unfrieden und Streitigkeiten.

Im Namen der Götter erkläre ich diesen Schutzrat für eröffnet und er darf seine Arbeit in diesen Gemäuern aufnehmen! Ich wünsche uns allen viel Erfolg und der Welt eine friedliche Zeit bis das Ende naht.

English First and foremost I would like to thank you for the trust of this world, which has appointed me by a large majority as its ruler! It was probably my reform efforts that made me famous worldwide. It will be my unbreakable will that will make me world famous!
I am a friend of laxity and fun. However, I do not understand any fun on two topics:
1. Destruction of creation and its creatures through war, terrorism and murder
2. Destruction of creation through environmental terrorism

This Continental Security Council has the task to work on these two points in the name of the world ruler to eliminate and bring peace to this world and its people!

The prophecy of Youtopen has come true - the snake has risen and likes the cactus on which it had once died. The effects - the end of the world - have already begun. War and lust for power have already shaken the world. It's time to face it! But no nation in the world can handle this alone. Too strong are those who try to plunge this world into darkness.

Therefore, I would like to open the system Continental Security Council. Every continent - America (North + South), Africa, Europe, Asia (Far East + Middle East) and Oceania - receives a state patron saint. This protective power regulates the interests of the continent!

It controls the environment and implements the decisions of this council.
It protects the continent from external attacks.
It regulates disputes within the continent by means of hard or gentle diplomacy.

EACH proceed is with the world ruler and the entire council to deny! In the exceptional case of an urgent defense, this can also be done without agreement.

Resolutions of this Assembly are decided democratically and uniformly enforced!

The land from which the world ruler originates may NOT be a protective power. If the case arises that a protective power becomes world ruler, then a new determination by the world ruler must be made for the continent in question!

The world ruler is always chair of this council!

So now I want to lift the tension and call the lords of the continental powers:

For Europe, I call Palau a continental protective power!
Palau, protect Europe from external aggressions, from inner strife and disputes.

For Asia, I name Urnam a continental protective power!
Urnam, protect Asia from external aggressions, from inner strife and disputes.

For America, I name Aurland a continental protective power!
Aurland, protect America from outside aggressions, from inner strife and disputes.

For Africa, I name Florida continental protective power!
Florida, protect Africa from outside aggression, from inner strife and disputes.

For Oceania I name Nippon Continental Power!

Nippon, protect Oceania from outside aggression, from inner strife and disputes.

In the name of the gods, I declare this protection council open and he may take up his work in these walls! I wish us all good luck and the world a peaceful time until the end is approaching.

...Ich hab Flausen im Kopf und Hummeln im Arsch
Ich hab immer was vor, bin immer verplant
Doch wird's mal still um mich dann komm'n die Geister hoch
Und ich hinterfrag mich jedesmal....

This post was last modified: Today 21:47 by TheLastShah.

15.08.2019 12:25
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Blue Wizard
Diplomat
*

Words count: 123,323
Group: Basic
Status: Offline
Experience: 5805
Glory Points: 2740
Medals: 60

Burma
South Africa
RE: Kontinentaler Shutzrat / Continental Protection Council

Aung San Suu Kyi, State Councillor, Republic of Burma

Fellow Leaders of Norwich:

The people of Burma second the nomination of our neighbor and trade partner Urnam to be the representative of Asia on the Continental Protection Council.

I respectfully yield the floor.

"What you teach us to do is good; what you teach us to believe is silly." Mongkut, King of Siam
15.08.2019 22:26
JambalayaSam
Member
*

Words count: 3,443
Experience: 112
Glory Points: 0
Medals: 1

Germania III
Darmstadt

Jorgen Von-Strangle, State Councilor of the Darmstadtian Peasants Republic

We, the Peasant's Republic of Darmstadt, have no objection to the appointment of Aurland as a protective power of the Americas. They have always acted honorably towards us, unlike the snake presently hosting. We second the nomination.

**Flicks cigar into ashtray**

The floor yields to me; er, I yield it.

This post was last modified: Yesterday 00:58 by JambalayaSam.

Yesterday 00:57
Aslan1990
Anti Cheater Fraktion
**

Youtopia

Der Weltführer spricht
The World Leader speaks

World Leader Nick ,,Old Nick'' Scratch

Cheers to you, all my Friends!

Deutsch
Wahrlich, die Prophezeiung ist erfüllt und das Ende der Welt kommt unaufhaltsam Näher.
Staaten die noch im 20. Jahrhundert in friedlicher Coexistenz gelebt haben, erheben sich im 21. Jahrhundert gegeneinander. Einjeder ist nur auf den eigenen Vorteil bedacht und der listige Geist der Schlange, das Erbe und die Geisel der Menschheit, zeigt sich überall auf dieser Welt. Es ist traurige Gewissheit, dass diese Welt das 22. Jahrhundert nicht erleben wird! Aber, Norwich, so sage ich euch, wird ein Paradies werden wenn der Sonnengott Huitzi gegen die Himmelsschlange den finalen Endsieg erringt. Und einige Theologen der Astarte sprechen sogar davon, dass eine neue Welt entstehen wird, für all diejenigen die die Wiedergeburt schaffen! Wenige behaupten sogar, es gab schon viele Welten vor der unseren und wir sind in einem ewigen Zyklus gefangen, bis wir endlich in das Paradies zu Huitzi eingehen dürfen.

Doch wir als Menschen und Bewohner dieser Welt, müssen uns anstrengen um ein Paradies zu erhalten! Es liegt an uns und unseren Entscheidungen wie diese Welt enden wird in weniger als 50 Jahren und welche Strafen und Seelenqualen wir ins Paradies oder in eine neue Welt mitnehmen!
Aus diesem Grunde wurde der Kontinentale Schutzrat geschaffen.

Ich danke dem Vertreter Aurlands sehr für das bereits erfolgte Statement. Er trifft es auf den Punkt! Die Schutzmächte sind in ihrem Dasein Beschützer und bewahrer der Stabilität. Aber sie sind keine Kindermädchen, die sich in jeden Konflikt einmischen sollten. Es gilt die zu verteidigen, die sich nicht selbst verteidigen können. Es gilt eine starke Stimme, im Falle des Beschwerdeführer Neimoidia ein starkes geeintes Amerika zu präsentieren. Ob aus Süden oder Norden, die amerikanische Insel ist und bleibt EIN Kontinent! Der heilige amerikanische Boden ist von Chile, über Neimoidia und Darmstadt genau so heilig wie von Abzi South, über Aurland bis hoch nach Youtopia!

Die Götter haben die Welt einmal geküsst, dort entstand unser heiliges Amerika! Und dafür haben wir alle eine Verantwortung zu tragen.
Ich kann den Vertreter der Handelsföderation nur zu Gesprächen einladen und sollten die Gespräche mit dem ehrenwerten und einzigartigen Chef Diplomat der League of Natives dem Vizekönig zu wenig sein, so kann ich gerne anbieten eine Runde mit Weltherrscher, der Führung der League, dem Obersten Diplomaten der League, der Schutzmacht Aurland und Neimoidia zu eröffnen. Jedoch sehe ich dafür im Moment keinerlei anlass, da ich eine wunderbare Zusammenarbeit zwischen Burma und der Handelsföderation sehe! Burma ist ein außerordentliches Volk mit einzigartigen Fähigkeiten und einem übernatürlichen Feingefühl für Diplomatie. Ebenso hat sich Aurland gewissenhaft und verantwortungsbewusst sofort gesprächsbereit gezeigt.

Kommen wir zu einer weiteren Krise, die die Stabilität dieser Welt erschüttert. Der Streit Youtopias und Majiandas um die kontinentale Schlüsselposition Darmstadt. Ja, ich habe auf Antrag Youtopias die erste Zahlung stoppen lassen. Und Nein! Ich möchte auf das schärfste dagegen protestieren, dass ich mir unterstellen lassen muss dies sei illegal gewesen. Es ist definitiv das recht eines demokratisch gewählten Weltherrschers jede Zahlung die über sein Büro läuft abzulehnen oder zu genehmigen. Es ist sogar mehr als dies, denn die Steuerung der Finanzen ist eine meiner Pflichten! Daher weiße ich die Empörung aus Darmstadt, mein Handeln sei Illegal, auf das schärfste zurück!

Jedoch dachte ich nicht, dass die Stabilität dieser Welt dadurch so massiv beeinflusst wird. Youtopia versicherte mir Darmstadt in mindestens gleicher weiße, naturellgemäß jedoch weitaus mehr zu helfen als Majiandas dies tun würde. Die League of Natives wollte sich das Recht auf die Klärung interner Situationen vorbehalten und verständlicher weiße keine Einmischung von außen. Eventuell war es auch der Stolz, der kulturellen Hochburg Youtopia, dem Sonnenstrahl der die dunklen Nacht der Gier und der Macht durchbricht, die eine harte Position der League Führung hervor rief.

Doch als Weltherrscher muss ich auf alle Völker dieser Welt schauen. Dank vielen Gesprächen mit meinen Beratern bin ich zu dem Entschluss gekommen, dass Darmstadt seine Zahlung erhalten darf. Ich bitte darum um die neue Einreichung einer Zahlung von Majiandas, sollte dies weiterhin der Wunsch beider Regierungen sein. Im Vorfeld sprach ich bereits mit dem Hohenpriester des Huitzi, mit dem huey tlatoani. Nach einem intensiven Gespräch stimmte auch dieser der Zahlung zu, obwohl er, und das möchte ich nochmals ausdrücklich betonen, der persönlichen Meinung ist, dass eine Einmischung Majiandas in die Geschäfte der LoN nicht zu tolerieren ist. Die League of Natives versteht sich als eine starke Solidargemeinschaft, die sich gegenseitig in allen belangen hilft. Die Werte, die die League somit vertritt, werden seiner Ansicht nach durch die Einmischung der Devine Alliance massiv unterhölt.

Und da sind der huey tlatoani und ich uns ebenfalls einig: Wir werden die Devine Alliance mit den Adleraugen beobachten. Ein Zerfall des Stabilitäsankers League of Natives darf unter keinen Umständen geschehen!

Cheers, auf diese Welt, meine Freunde!

English
Truly, the prophecy is fulfilled and the end of the world comes inexorably closer.
States that lived in peaceful coexistence in the 20th century rise against each other in the 21st century. Each one is mindful of one's own advantage, and the crafty spirit of the serpent, the heritage and hostage of humanity, manifests itself throughout the world. It is a sad certainty that this world will not experience the 22nd century! But, Norwich, I tell you, will become a paradise when the sun god Huitzi wins the final final victory against the sky snake. And some Astarte theologians even say that a new world will emerge for all those who are born again! Few even claim that there were already many worlds before ours and we are trapped in an eternal cycle until we finally get into the paradise of Huitzi.

But we as humans and inhabitants of this world, have to make an effort to get a paradise! It is up to us and our choices as to how this world will end in less than 50 years and what punishment and suffering we take to Paradise or to a new world!
That is why the Continental Protection Council was created.

I thank the representative Aurlands very much for the statement already made. He hits it to the point! The Protecting Powers are protectors and maintainers of stability in their existence. But they are not nannies who should interfere in any conflict. It is up to defend those who can not defend themselves. It is a strong vote, in the case of the complainant Neimoidia to present a strong United America. Whether from the south or the north, the American island is and remains ONE continent! The sacred American soil is as sacred from Chile, through Neimoidia and Darmstadt as from Abzi South, through Aurland to Youtopia!

The gods kissed the world once, there was our holy America! And we all have a responsibility for that.
I can only invite the representative of the Trade Federation for talks, and if the talks with the Honorable and Unique Chief Diplomat of the League of Natives are not enough for the Viceroy, I can offer a round of world rulers, the leadership of the League, the Supreme Diplomat of the League League, the protector of Aurland and Neimoidia. However, I do not see any reason at the moment because I see a wonderful cooperation between Burma and the Trade Federation! Burma is an extraordinary people with unique abilities and a supernatural sensitivity to diplomacy. Likewise, Aurland has shown conscientious and responsible immediately ready to talk.

Let's come to another crisis that shakes the stability of this world. Youtopias and Majianda's dispute over Darmstadt's key continent position. Yes, at the request of Youtopias, I had the first payment stopped. And no! I would like to protest in the strongest terms that I have to assume that this was illegal. It is definitely the right of a democratically elected ruler to deny or approve any payment that runs through his office. It's even more than that, because controlling finances is one of my duties! Therefore, I know the indignation from Darmstadt, my actions are illegal, on the harshest back!

However, I did not think that the stability of this world is influenced so much. Youtopia assured me Darmstadt in at least the same white, but naturally much more to help than Majiandas would do so. The League of Natives wanted to reserve the right to clarify internal situations and understandably white no outside interference. Perhaps it was also the pride, the cultural hub of Youtopia, the sunbeam that breaks through the dark night of greed and power that evoked a tough position in the League leadership.

But as a world ruler, I have to look at all the peoples of this world. Thanks to many discussions with my advisors, I have come to the conclusion that Darmstadt may receive its payment. I ask for the new submission of a payment from Majiandas should this continue to be the wish of both governments. In advance, I already spoke with the high priest of the Huitzi, with the huey tlatoani. After an intensive conversation, he agreed to the payment, although, and I would like to emphasize once again, the personal opinion is that Majianda's interference in the business of the LoN can not be tolerated. The League of Natives sees itself as a strong solidarity community that helps each other in all respects. The values ​​thus represented by the League are massively underpowered in his view by the intervention of the Devine Alliance.

And there the huey tlatoani and I agree: we will observe the Devine Alliance with the eagle eyes. A collapse of the stability anchor League of Natives may under no circumstances happen!

Cheers, to this world, my friends!

This post was last modified: Today 10:30 by Aslan1990.

Today 10:29
Aslan1990
Anti Cheater Fraktion
**

Youtopia

DeutschAntrag des huey tlatoani aus Youtopia im Namen der League of Natives
EnglishRequest by huey tlatoani from Youtopia on behalf of the League of Natives

Deutsch
Werter Weltführer Scratch,
Verehrtes Aurland als Schutzmacht Amerikas,
Hohes Haus!

tragisches trug sich zu in Youtopia. Unsere Gerichtsbarkeit wurde massiv angegriffen und dabei ein uraltes Stück Geschichte und kultur unwiederruflich ausgelöscht!

Die feige Terrormiliz CS2 aus Südamerika hat sich nach anfänglichen dringenden Tatverdacht selbst als Täter bekannt.
Aus perfiden Gründen haben sie 123 Menschen das Leben gekostet. Den Hohepriester des Boron, welcher unser höchster Richter des Landes ist, ebenfalls! Es war ein feiger Anschlag auf unser Justizsystem und die Verhinderung von Gerechtigkeit und Strafverfolgung der gesamten League of Natives!

Sie wollen einen jeden Gott zerstören, den unsere stolze und vielfältige Kulturen kennen. Es ist dringend davon auszugehen, dass auch andere Bruderstaaten der League zum Ziel solcher feigen Anschläge im Namen der Gottlosigkeit werden! Ein jeder Staat, der eine blühende Götterlandschaft besitzt, und jeder Staat der an nur einen Gott glaubt, darf sich nicht mehr sicher fühlen, solange diese feigen Mörder sich frei bewegen dürfen!!!

Da sie sich unserer Gerichtsbarkeit entziehen, so spreche ich den Willen der Götter aus: Lasst uns das Gericht zu ihnen tragen, lasst sie uns richten am Ort ihrer heiligsten Stätte!

Werter Weltherrscher Scratch, werte Schutzmacht Amerikas Aurland, die CS2 destabilisiert den komplitten Kontinent und somit auch das Herz der League of Natives!
Ich beantrage hiermit ein Mandat für Youtopia und Palau, als die beiden obersten Vertreter der League of Natives, CS2 befrieden und dem ganzen amerikanischen Kontinent wieder Stabilität bringen zu dürfen. Sollte es Aurland für klug erachten, selbst Kopf dieser Stabilisierungsmission zu sein, so bietet die Führung der League of Natives ihre Hilfe an, indem die YouTroops und die keltischen Soldaten zusammen mit den hoheitlichen Armeen aus Aurland Amerika vor einem Zerfall schützen!

Im Namen der Götter, habt dank, hohes Haus!

English
Dear World Leader Scratch,
Revered Aurland as a protective power of America,
High Council!

tragic added to Youtopia. Our jurisdiction was massively attacked, eradicating an ancient piece of history and culture!

The cowardly terrorist CS2 from South America has made itself known as an offender after initial urgent suspicion.
For perfidious reasons, they cost 123 people their lives. The high priest of Boron, who is our highest judge of the country, too! It was a cowardly attack on our justice system and the prevention of justice and prosecution of the entire League of Natives!

They want to destroy every god known to our proud and diverse cultures. It is urgent to assume that other sister states of the League are the target of such cowardly attacks in the name of godlessness! Every state that has a blooming divine landscape, and every state that believes in only one God, can not feel safe anymore, as long as these cowardly murderers are allowed to move freely !!!

As they withdraw from our jurisdiction, I express the will of the gods: Let us carry the judgment to them, let them judge us at the place of their holiest site!

Dear World Ruler Scratch, dear protector of America's Aurland, the CS2 destabilizes the complete continent and thus the heart of the League of Natives!
I hereby request a mandate for Youtopia and Palau, as the two supreme representatives of the League of Natives, pacify CS2 and restore stability to the entire American continent. Should Aurland deem it wise to be the head of this stabilization mission, the leadership of the League of Natives offers its help by protecting the YouTroops and the Celtic soldiers, along with the sovereign armies of Aurland America, from disintegration!

In the name of the gods, thank you, high Coucil!

Today 12:23
Shenat
Senior Member
*

Words count: 29,870
Experience: 554
Glory Points: 190
Medals: 9

Aurland

I would like to offer my sincerest condolences to the people of Youtopia in the wake of this brazen and cowardly attack. After reviewing the evidence, I am prepared to share my findings.

The largely lawless region you refer to has indeed been a point of concern for peace in the region, but never would I have imagined that the reach of their hatred could reach the far end is the continent. This is a clear increase in the threat to the Americas.

After reviewing the available evidence from the attack, we have determined that it will be largely impossible to prevent the terrorists from reaching any nations unless we stop them at the source. An operation to contain the region is nessisary.

Such a containment may only prove temporary, and we must seek more permenant solutions. As of yet, there has been no answers from the region when I requested their justification or stance on this issue. I can only conclude that what little law that exists here in CS2 is not on the side of peace.

A well equipped task force would be able to eliminate the control of these violent groups, and could facilitate a change in government, potentially seeking to restore the monarchy of the Gran Chaco as a long term solution.

This operation would be difficult, and will likely come at human cost to the liberators, so I can only find that such a group should be comprised of volunteers who are aware of the risks and will do what must be done.

Should an operation move forward, there will be a substantial need for relief funding to support the rebuilding of the nation, to ensure that the local population sees an improvement in their lives when the wicked terrorists are driven out.

I herby submit my findings to this council with the recommendation that CS2 be liberated and to effect a new government with the aims of peace, prosperity, and international partnership.

Current Norwich Characters:
Mateo Shenat - King of Aurland
Abe Jones - High Councilor of Aurland [Lib]
Alexis Rolar - Foreign Affairs Councilor, Protector Of The Americas [Soc]
Jack Gibson - Environmental Councilor [Grn]
Today 13:16
Post Reply  Post Thread 

View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe to this Thread | Add Thread to Favorites
Rate This Thread: