Post Reply  Post Thread 
Pages (4): « First < Previous 1 2 [3] 4 Next > Last »

Militäraktionen vorläufig deaktiviert / Military actions deactivated for now

Author Message
Titian
Benevolently Watching You
*

Words count: 554,088
Group: Basic
Status: Offline
Experience: 1706
Glory Points: 1364680
Medals: 5643

RE: Militäraktionen vorläufig deaktiviert / Military actions deactivated for now

Sheep Wrote:
Deutsch In den Welten sind Atomschläge, Angriffe, Mitangriffe, Stationierungen und Mitverteidigungen im Moment deaktiviert. Es gibt ein ernsthaftes Problem mit der Truppenstärke, ich halte euch hier auf dem Laufenden.

Heuls24x19

"If you grab them by their balls, their hearts and minds will follow." (Yes, Minister)

29.06.2013 09:14
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Seerun
Unregistered

RE: Militäraktionen vorläufig deaktiviert / Military actions deactivated for now

Neue Infos wären schön. Smile

02.07.2013 11:30
Quote this message in a reply
Sheep
Admin

Words count: 691,653
Group: Admin
Experience: 5731
Glory Points: 195
Medals: 8

Ich bin dabei. Aber es ist die sprichwörtliche Suche nach der Nadel im Heuhaufen: Egal wieviel Heu man bereits durchwühlt hat, man könnte die Nadel gleich finden oder auch erst später. Der Umgang mit der Nadel an sich ist dann vergleichsweise unproblematisch. Beliebig schnell wühlen kann ich auch nicht, weil ich dann die Nadel übersehe.

Kleiner Trost: Als Nebeneffekt bin ich nun mit dem Code für die Welten und das Militär besser vertraut, das wird später andere Dinge beschleunigen.

Ich hab eben meine Notizen weit weg geschoben und sitze morgen wieder dran...

03.07.2013 00:52
Titian
Benevolently Watching You
*

Words count: 554,088
Experience: 1706
Glory Points: 1364680
Medals: 5643

Also ich habe gehört, dass man auf der anderen Seite des großen Teiches das Problem dadurch löst, sämtliche Informationen über jedes noch so kleine Hälmchen zu sammeln, speichern und auszuwerten. Dazu gehört natürlich auch wo sie sind, mit wem sie sich treffen und was deren Lieblingsteesorte ist. So kann man sie immer gleich ausfindig machen und korrigieren, sollte es mal Probleme geben. Nur in Flughäfen scheint das nicht so ganz zu funktionieren Pfeif

Scherz beiseite, ich bin ja immer noch Coding Anfänger und habe keine Ahnung ob ihr vor dem Bug irgendetwas geändert habt.
Wäre es nicht eine Möglichkeit den Militärcode aus einem alten Backup mit dem der jetzigen Version zu vergleichen und die Unterschiede dann genauer zu betrachten? Noplan
Soweit ich weiss ist es so ziemlich unmöglich, dass sich der Program Flow (nennt man doch so, oder?) mit einer Veränderung der Datenbasis ändert.

Hoffe diese Noobmeldung ist nicht kontraproduktiv, aber als Anfänger äußert man den Meistern gegenüber am besten immer die eigenen Ideen um etwaigen Murks so schnell wie möglich aus dem Kreislauf zu bekommen.
Außerdem will der word Count gefüttert werden Pfeif

"If you grab them by their balls, their hearts and minds will follow." (Yes, Minister)

This post was last modified: 03.07.2013 02:05 by Titian.

03.07.2013 02:05
StatlerNWaldorf
Unregistered

Sheep,

Is there any way you can de-activate all the world's militaries in the real world?

The Enforced Peacetime kinda sucks in the game. But if you could put an end to all the wars of the world as easily in real life as you can in Ars Regendi, that woudl be pretty fucking awesome.

03.07.2013 03:53
Amun
Imperator
*

Words count: 249,832
Experience: 24509
Glory Points: 1375
Medals: 34

ENTZUG

Nervi18x19

Amun unser im Himmel,
Geheiligt werde dein Name.
Dein Reich komme.
Dein Wille geschehe.
03.07.2013 16:07
Rising Phoenix
Unregistered

StatlerNWaldorf Wrote:
Sheep,

Is there any way you can de-activate all the world's militaries in the real world?

The Enforced Peacetime kinda sucks in the game. But if you could put an end to all the wars of the world as easily in real life as you can in Ars Regendi, that woudl be pretty fucking awesome.

Well, in Ars Regendi all countries have practically limitless resourses... All depends on player management... If you could do that in real life I am sure the Ars Regendi crew will be able to make world peace true. Daumenhoch

03.07.2013 16:49
CAR12345
Unregistered

Question  RE: Militäraktionen vorläufig deaktiviert / Military actions deactivated for now

When, will it come back? I'm enjoying the peace time... It helps everyone to flourish econmically.. And please people watch the language...

03.07.2013 21:08
StatlerNWaldorf
Unregistered

CAR12345 Wrote:
When, will it come back? I'm enjoying the peace time... It helps everyone to flourish econmically.. And please people watch the language...

Yeah, I know what you mean. Cursing is total bullshit. I mean, what kind of an ass-fuck motherfucking jackoff uses fucking foul ass shitty mouth language like bullshit godfuck spooge talk curse words? I can't fucking stand this bullshit. It's for pussies. Or dicks. Or assholes. Or fucking pussy dicked assholes. Cursing is a bunch of a bunch of fucking shitty ass god fucking damn pussy bullshit piss jizz talk.

Fuck cursing. It's bullshit!

I mean, just listen to this motherfucking asshole:

Isn't that just fucked up? Here's Steve Martin, to provide us with some more family-oriented enter-fucking-tainment

03.07.2013 22:24
Sheep
Admin

Words count: 691,653
Group: Admin
Experience: 5731
Glory Points: 195
Medals: 8

Deutsch Der Fehler ist nun endlich gefunden und ausgemerzt. Nach dem Quartalswechsel von Freitag auf Samstag schalte ich das Kriegsfeature wieder an.

English The problem is finally found and fixed. After quarter change (in two hours from now) I will reactivate the war feature.

05.07.2013 21:02
Post Reply  Post Thread 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
Exclamation Warnung: Militärbudget / Warning: Military Budget Malone 30 24,076 21.07.2015 22:08
Last Post: Bratti
  World map and military: Closed beta Sheep 38 8,010 14.03.2010 12:43
Last Post: Sheep
  Most HTML deactivated Sheep 0 834 04.01.2010 22:05
Last Post: Sheep

View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe to this Thread | Add Thread to Favorites

Forum Jump: