Ars Regendi Simulation Forum
Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - Printable Version

+- Ars Regendi Simulation Forum (https://forum.ars-regendi.com)
+-- Forum: English (/forumdisplay.php?fid=1321)
+--- Forum: Polls (/forumdisplay.php?fid=43)
+--- Thread: Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? (/showthread.php?tid=1174)

Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - Schwarzer_Abt - 27.02.2008 01:00

I just wonder how many of us are male/female. Sometimes people say that the girls don't interest to much in politic. I hope some females found out that with Ars Regendi politic is more interesting.

Mich nimmt mal wunder, wie viele von uns männlich/weiblich sind. Manchmal hört man die Leute sagen, dass sich Frauen zu wenig für Politik interessieren. Ich hoffe, dass dank Ars Regendi einige Frauen die politik interessanter finden.

RE: Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - Schwarzer_Abt - 27.02.2008 21:21

What a poor result!!! Erstaunt The only girl that voted was my girlfriend!!! Come on guys! Tell your girlfriends/wifes from Ars Regendi!

Was für ein armseliges Resultat!!! Erstaunt Die einzige weibliche Person die abgestimmt hat, war meine Freundin!!! Los Jungs! Erzählt euren Freundinnen/Frauen von Ars Regendi!

RE: Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - gottvater - 28.02.2008 19:29

Ich weiß von 4en aus meinem Bündnis definitiv, daß sie weiblich sind. Hab sie direkt (meine Tochter) und per pm über deine Umfrage informiert.
Ob sie sich outen wollen... Noplan Vielleicht fürchten sie, daß du eine Singlebörse eröffnen willst Wink

Gruß
Holys15x21

From 4 in my alliance - I know definitively that they are female. Have them informed directly (my daughter) or by pm about your poll.
Whether they want to come out ... Noplan Perhaps they fear you want to open up a single stock exchange Wink

greeting
Holys15x21

RE: Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - Schwarzer_Abt - 28.02.2008 19:56

gottvater Wrote:
Ob sie sich outen wollen... Noplan Vielleicht fürchten sie, daß du eine Singlebörse eröffnen willst Wink

Whether they want to come out ... Noplan Perhaps they fear you want to open up a single stock exchange Wink

Lachweg

nene! Die Umfrage läuft ja anonym! Keiner sieht was der andere gestimmt hat... ausser Malone vielleicht. Ob wir ihm vertrauen können gv??? Wink

nono! The poll is anonymus! No one can see what's the others choice... excepting Malone perhaps. Whether we can trust him or not gv??? Wink

RE: Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - Malone - 28.02.2008 20:01

No, I can't see who voted.

RE: Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - Schwarzer_Abt - 28.02.2008 20:28

Malone Wrote:
No, I can't see who voted.

Applaus I wouldn't have think that.

Applaus Das hätte ich nicht gedacht.

RE: Poll: Male or Female?/Umfrage Männlich oder weiblich? - gottvater - 05.03.2008 23:16

Wow - currently 37% of the entire female sample are gathered in my alliance. Maybe I should rename it - to 'WomenPower' Kopfkratz