Post Reply  Post Thread 
Pages (2): « First [1] 2 Next > Last »

Staat abzugeben? / Surrender state?

Author Message
der_typ3
Wikinger
*

Words count: 34,020
Group: Basic
Status: Offline
Experience: 220724
Glory Points: 510
Medals: 14

Helvetia
Staat abzugeben? / Surrender state?

Hallo zusammen,

ich wollte mal fragen ob jemand so nett wäre und einen Staat abzugeben hätte? Es spielt keine Rolle was für eine Art von Staat. Ich wäre wirklich dankbar und würde meinem Förderer dann "zuarbeiten".

Grüße

EN:

Hello everybody,

I wanted to ask if someone was so nice and had to hand over a state? It doesn't matter what kind of state. I would be really grateful and would then 'work on' my sponsor.

regards

29.04.2020 11:56
Find all posts by this user Quote this message in a reply
JambalayaSam
Member
*

Words count: 3,435
Experience: 2712
Glory Points: 0
Medals: 0

Indira v35
Germania XI
Schlabanien
Samaria III
RE: Staat abzugeben? / Surrender state?

Are you going to immediately launch Nuclear Weapons?

29.04.2020 18:27
der_typ3
Wikinger
*

Helvetia

JambalayaSam Wrote:

Ich werde meinen Förderer unterstützen, egal ob im Kampf gegen seine Angreifer oder wirtschaftlich , was im Umfang meiner Möglichkeiten sein wird.
Ich habe nicht vor aus eigener Initiative (ohne Absprache) Angriffe gleich welcher Art zu starten.
----------------------------------------------------
En:

I will support my sponsor, whether in the fight against his attackers or economically, which will be within my means.
I do not intend to launch attacks of any kind on my own initiative (without prior agreement).

30.04.2020 11:26
Alexei B.Miller
Co President of the Ros'Gaz Union State
*

Words count: 515,575
Experience: 6018
Glory Points: 525
Medals: 23

Wien

der_typ3 Wrote:

JambalayaSam Wrote:

Ich werde meinen Förderer unterstützen, egal ob im Kampf gegen seine Angreifer oder wirtschaftlich , was im Umfang meiner Möglichkeiten sein wird.
Ich habe nicht vor aus eigener Initiative (ohne Absprache) Angriffe gleich welcher Art zu starten.
----------------------------------------------------
En:

I will support my sponsor, whether in the fight against his attackers or economically, which will be within my means.
I do not intend to launch attacks of any kind on my own initiative (without prior agreement).

If a Union Bloc member hands over a state, we'll ensure you receive adequate financial support. Otherwise we don't anticipate the need for war in this world however we still continue to develop an sufficient military potential.

Unfortunately, events related to COVID-19 and ruined european travel plans caused the collapse of the majority of my states. So I have none to give.

"Hitler wanted to destroy Russia, everyone needs to remember how that ended"

Vladimir Putin

30.04.2020 18:48
Askatasuna
walang katapusang buhay(Tagalog)
**

Words count: 66,586
Group: Premium
Experience: 513879
Glory Points: 140
Medals: 5

Askatasuna
Tansian

Ich hab dir mal Grichenstein angeboten, ist aber ein schwieriger Staat...

Ich hab mein Namen geändert, vorher Waldimir Lenin, aufgrund der Ereignisse in Athen.
01.05.2020 12:47
Alexei B.Miller
*

Wien

Askatasuna Wrote:

I see you implemented Money Reform II, I think we also need to increase your tax rate. What additional support do you require?

Vladimir Putin

01.05.2020 13:48
der_typ3
Wikinger
*

Helvetia

Askatasuna Wrote:

Ich danke für die Übertragung.

Ich werde mich mit dem Staat,Bündnis, der Ausrichtung beschäftigen und den Staat dann auch so weiter führen.

01.05.2020 13:56
der_typ3
Wikinger
*

Helvetia

Alexei B.Miller Wrote:

Askatasuna Wrote:

I see you implemented Money Reform II, I think we also need to increase your tax rate. What additional support do you require?

Ich danke Ihnen, ich bin mir nicht ganz sicher wie viel es benötigt. Die Aussage dass das Unterfangen schwierig wird sehe ich gerade bei den Zahlen.
Meine Macht ist aktuell eingeschränkt, meine Beliebtheit liegt nur bei 49% und es ist Frühling also habe ich nicht viele Möglichkeiten. Ich muss bis Winter ein paar Prozentpunkte an Beliebtheit gewinnen. Außerdem wird das Projekt Personal Transrapid (dauert noch 62 Quartale á 102 Milliarden pro Jahr) und eine Neuverschuldung von 565,92 Milliarden noch einiges an Geld verschlingen. Ich überlege die Erwerbssteuern,Verwaltungsbudget und den Nominalzins abzusenken,die Kapitalstuern und die Geldmenge anzuheben.
Ich würde eigentlich gerne auch die Wohlfahrt und die Renten absenken da es ein Grundeinkommen gibt, aber ich denke dass dies unweigerlich zum Verlust von Prozentpunkten bei der Beliebtheit führen würde.
---------------------------------------------------------------
Thank you, I'm not sure how much it will take. The statement that the undertaking is going to be difficult can be seen in the numbers.
My power is currently limited, my popularity is only 49% and it's spring so I don't have many options. I have to gain a few percentage points in popularity by winter. In addition, the Personal Transrapid project (which lasts 62 quarters of 102 billion a year each) and a new debt of 565.92 billion will still consume a lot of money. I am considering lowering the acquisition taxes, the administrative budget and the nominal interest rate, the capital taxes and the money supply.
I would actually also like to lower welfare and pensions as there is a basic income, but I think that would inevitably lead to a loss of percentage points in popularity.

01.05.2020 16:10
Alexei B.Miller
*

Wien

der_typ3 Wrote:

Alexei B.Miller Wrote:

Askatasuna Wrote:

Ich danke Ihnen, ich bin mir nicht ganz sicher wie viel es benötigt. Die Aussage dass das Unterfangen schwierig wird sehe ich gerade bei den Zahlen.
Meine Macht ist aktuell eingeschränkt, meine Beliebtheit liegt nur bei 49% und es ist Frühling also habe ich nicht viele Möglichkeiten. Ich muss bis Winter ein paar Prozentpunkte an Beliebtheit gewinnen. Außerdem wird das Projekt Personal Transrapid (dauert noch 62 Quartale á 102 Milliarden pro Jahr) und eine Neuverschuldung von 565,92 Milliarden noch einiges an Geld verschlingen. Ich überlege die Erwerbssteuern,Verwaltungsbudget und den Nominalzins abzusenken,die Kapitalstuern und die Geldmenge anzuheben.
Ich würde eigentlich gerne auch die Wohlfahrt und die Renten absenken da es ein Grundeinkommen gibt, aber ich denke dass dies unweigerlich zum Verlust von Prozentpunkten bei der Beliebtheit führen würde.
---------------------------------------------------------------
Thank you, I'm not sure how much it will take. The statement that the undertaking is going to be difficult can be seen in the numbers.
My power is currently limited, my popularity is only 49% and it's spring so I don't have many options. I have to gain a few percentage points in popularity by winter. In addition, the Personal Transrapid project (which lasts 62 quarters of 102 billion a year each) and a new debt of 565.92 billion will still consume a lot of money. I am considering lowering the acquisition taxes, the administrative budget and the nominal interest rate, the capital taxes and the money supply.
I would actually also like to lower welfare and pensions as there is a basic income, but I think that would inevitably lead to a loss of percentage points in popularity.

In this scenario it's better to do what you can to protect your popularity. I will continue to transfer funds to your nation to ensure you can fund your budget maneuver.

Vladimir Putin

04.05.2020 16:37
der_typ3
Wikinger
*

Helvetia

Alexei B.Miller Wrote:
In this scenario it's better to do what you can to protect your popularity. I will continue to transfer funds to your nation to ensure you can fund your budget maneuver.

Danke für diese Unterstützung Genosse!
Ja ich gebe mein Bestes aber die Chancen auf eine Wiederwahlen stehen aktuell auf der Kippe. Es ist schwierig, in 2 Quartalen wird gewählt und ich stehe bei 45% . Ich denke nun hilft nur ein Wunder und viel Hoffen.
--------------------------------------------------------------
Thanks for this support comrade!
Yes, I do my best but the chances of re-election are currently on the brink. It is difficult, voting takes place in 2 quarters and I stand at 45%. I think now only a miracle and a lot of hope helps.

04.05.2020 16:54
Pages (2): « First [1] 2 Next > Last »
Post Reply  Post Thread 

View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe to this Thread | Add Thread to Favorites
Rate This Thread:

Forum Jump: